lördag 18 oktober 2008

Idag så har jag krattat löv hos mormor och cyklat massa :)
förövrigt så var de jävligt kalltute och blåste väldigt mycket.
Jag tog massa bilder på mobilen som jag la in på bilddagboken.
viktoria-m heter jag där kolla gärna in och kommentera.
Annars så har jag varit inne i staden en stund och måste säfga att astfalten
dom lagt på vägen till trehörna är som grus , var fan bättre innan.
Vi möte en ambulans på väg in till Tranås .
Annars så har jag PLUGGAT massa har prov på måndag!
Matte är så himla tråkigt , jag hatar de verkligen .
I alla fall tror jag att jag har koll på det mesta ,
ska plugga mer imon med så .

Fick ett sms av min bästa vän Julia att hon hade hittat en skiva
från vi gick i trehörna. Där vi sjöng främling, ska nog
låna den imon hahah xD
inte för att jag vill höra hur hemskt jag låter menmen.
Har precis kollat på dansbandkampen och scotts var
de bästa helt klart dom andra var sämst :)

Inga kommentarer: