onsdag 17 december 2008

Hejsan alla igen, de var ett tags sedan hoppas ni inte har glömt mig.
Har inte haft så mycket tid, eftersom de är sista veckan i skolan och jullovet väntar runt hörnet med klappar och mys.Om en vecka är de julafton och jag har köpt ja , en julklapp.
Skolan har ju inte slutat än så vi har haft två prov på samma vecka , är de lagligt?
Känner mig ganska förbered på So provet imorgon och hoppas jag inte får alla fel i alla fall.
Igår såg jag på en av dom bästa filmerna i världen och jag skojar inte!
Ni vet nog redan vilken jag pratar om , Titanic såklart.
Mejlade lite med min lilla becka med som ligger borta i thailand och latar sig, hon har funderingar på att adoptera en liten thailändare för dom är grymt söta ^^


Once more you open the dors
and you here in my heart and
My heart will always go on.

Inga kommentarer: