söndag 9 oktober 2011

Change








Bara slappat såhär dagen innan skolan drar igång igen, sett på skräckfilm

och bara haft det allmänt bra. Bara jag som tänker på hur fort tiden går?

Hur mycket man som person förändras genom både utseende och personlighet,

sitter vid min första gamla dator och då blir jag lätt nostalgisk, genom att

kolla på alla gamla bilder. Är förändring verkligen bra?

Allt verkade så mycket enklare då än nu, livet har bara ställt mer krav

ju äldre man blivit. Mina tankar går ofta tillbaka till när jag var yngre,

det är trots allt det som har hänt och som jag gjort som har gjort mig till

den jag är. Jag skulle nog inte ha gjort ngt ogjort, vissa saker finns det

som jag ångrar, men på det stora hela är jag ganska nöjd.
Haha, vilka funderingar man kan få såhär på söndagskvällen..
Fjortistiden saknar jag dock inte,.

bjuder på dessa bilder som är gamla som gatan..

Inga kommentarer: