lördag 11 april 2009

Påskloov.

Kära blogg nu är jag igång och skriver igen, solen skiner och
himlen är blå. Påsklovet börjar lida mot sitt bittra slut, det här
lovet har varit ett mycket behövligt lov för att få vila hjärnan,
ingen huvudvärk utan bara lata dagar. Två dagar spenderades
med Izabelle och vi hoppade massa studsmatta och myste*
jag har saknat våra stunder det var längesedan sist, men
äntligen blev det av! Resten har jag solat, solat och solat och
vad är väl ett lov utan jullan?
Såklart har vi hittat på massa sjuka saker som vanligt, hehe.
Imorgon ska vi åka tåg till Linköping och hem, och jag hoppas vi
överlever och inte hamnar i Kiruna?. Men tyvärr blev det inget
med min bästisen alice det här lovet eller , jag tycker vi allvarligt
måste ta tag i att träffas! För övrigt saknar jag dig någon helt
otroligt! fast det bara var cirka en vecka sedan vi sågs. Men träffas
man nästan varje dag hela veckorna så blir man på något sätt
beroende av varandra. För övrigt har jag hoppat grymt mycket
studsmatta och ätit påskägg att min mage och huvud har börjat
protestera. I kväll blir det mys med familj*. Imorgon jullan i
Linköping. Måndag middag med släkt.
puss

Inga kommentarer: