tisdag 26 april 2011

For better or for worse..


Sometimes life can let you down, but at those moments it's only to hold
your head up high and believe in a miracle..

Tiisdagen är över och det är bara tre dagar på den hemska veckan kvar,
något att gilla! Min näsa känns enorm och hostan viker sig inte,
allt är på topp.. Vet inte om det kan vara pollenallergi eller bara en
förskylning. Hoppas på förskylning, då försvinner den inom en snart
tid annars får jag nog lida lite längre.. Allt känns jobbigt som vanligt
och jag längtar tills allt är över, då sommaren är här och jag kan bada och
umgås med mina vänner. Det känns så fruktansvärt långt bort, även fast jag
vet att det inte är så långt kvar. Imon händer det nog inget speciellt,
det gjorde det inte idag heller, haha vi är positiva.

Inga kommentarer: