lördag 2 april 2011

It's nothing more I can say

gammal bild! sitter vid gamla datorn, fick bli en fin bild från min fjortistid.

Hur bor du: I ett stort rött hus på landet

Brukar du komma i tid: haha, enligt mina kompisar så nej, men enligt mej
själv ganska puntllig, men sen ibland

Hur lång är du: 167 cm (?)

Kan du laga mat: Nja, enkla rätter kan jag laga, men det skulle jag inte
påstå att jag kan eller är bra på

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i nionde klass och söker sommarjobb!

Vad har du på dig just nu: Mysbyxor o linne

Har du någon fobi: Svag klaustrofobi och för att ha på mig ringar, ganska höjdrädd

Hade du en bra kväll igår: Jag hade en toppenkväll!

Vilket är ditt senaste inköp: Massa kläder och ett par skor

Din favoritdryck på morgonen: Obóy

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pengar från släkt eftersom jag fyllt år nyligen :)
annars var det nog mamma (a

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Vad hade du sönder senast: min allra bästa amilas ring (a

Vem snackade du med senast: Mamma

Varm favoritdricka: gillar inte varm dryck

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola eller vatten !

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider

När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör mycket dumt som jag ångrar,
minns inte senaste

Saknar du någon just nu: Ja, alltid. Min kanin.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara trögfattad, skrytsam och lögnare

Någon jag stör mig på: många,

Intressen: åka moped och umgås med vänner

senaste person du kramade: mamma eller amila

Senaste person du ringde: mormor (a

Senaste person som ringde dig: Pappa

Vad drack du senast: smultron cider <3

Vill du ha barn: Ja ! jag vill ha två barn.

Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, inte direkt den är inte förrän i mars och jag längtar mycket mer till sommaren !

Har rakat dina ben någon gång: Många gånger.

Är du sugen på något nu: choklad

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe.

Använder du hudkräm: ganska ofta, bodylotion

Attraheras du av män med skägg: Nej.

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop

Brukar du baka: nja, inte direkt, ibland när jag känner för't

Röstade du i det senaste valet: fick inte, är för ung, men vid nästa val ska jag förmodligen rösta på socialdemokraterna

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag är nöjd, men det är långt ifrån perfekt, saknas för mycket.

Vilken låt lyssnade du senast på: Fall Out Boy - This ain't scene, It's an arms race <3

Har någon annan sovit i din säng inatt: min katt

Vad tycker du är äckligt: orena naglar och fullkornsbröd!

Har du pengar på mobilen: ja, men inte mkt, fria sms.

Inga kommentarer: