lördag 7 mars 2009

denbästabästisen.

Jag vaknade väldigt sent idag fast de var tidigt för att vara mig,
Min kusin hade frågat om jag hade lust att hänga med henne till stallet ,
men kunde ändå inte rida idag så hade inte så stor lust, Istället bestämde
jag med alice att vi skulle gå på kulturskolans melodifestival, vi var hos henne
en stund och hon försökte lära mig att spela trummor på benen men med
min taktkänsla kan ni gissa hur de gick, jag lyckades någon gång, hehe. Vi gick
iväg till holaveden och lyckades få biljetter och skapliga platser. Låtarna var
väldigt bra det här året måste jag säga! Efter det så köpte godis och flötade i oss ^^
Känner mig fruktansvärt mätt än , hehe.
Men du är så otroligt bra för mig ska du veta, jag behöver dig.
du betyder otroligt mycket och jag hoppas att våran vänskap kommer
att hålla länge! Även om du är som du är och jag är som jag är,
är vi på någon sätt lika inombords. kommer aldrig glömma tiden med dig.
Blev ett mycket längre inlägg än jag trott jaja håll till godo.

kramar

Inga kommentarer: