torsdag 5 februari 2009

Sann Kärlek?

Här står jag ensam med denna vikt vid mitt hjärta
Och det kommer inte att försvinna mitt huvud
Jag håller på att titta tillbaka, Tillbaka till början
Undrar vad det var som fick dig att ändra dig?
Jo jag försökte,
Men jag var tvungen att dra gränsen
Och ändå denna fråga snurrar i mina tankar
Tänk om jag aldrig hade låtit dig gå?
jag hade vetat om jag hade stannat
Om du försökte ,om vi bara kunde vrida tillbaka tiden
Men jag antar att vi aldrig får veta
Många vägar att ta Några till glädjen Några till hjärt-ache
Vem som helst kan förlora sin väg
Och om jag sade att vi kunde vända tillbaka,
Tillbaka till början
Skulle du ta chansen och göra förändringar?
Undrar hur det skulle ha varit ibland
Hade du hoppats att jag aldrig slutat stå vid din sida?
Tänk om jag aldrig hade låtit dig gå
jag hade vetat om jag hade stannat
Om du försökte, Om vi bara kunde vrida tillbaka tiden
Men jag antar att vi aldrig veta.
Om vi bara kunde vrida tillbaka tiden.
Om jag kunde ta dig tillbaka skulle du fortfarande vara min
"Jag försökte Men jag var tvungen att dra gränsen
och ändå denna fråga hela tiden snurrar i mina tankar
Tänk om jag aldrig hade låtit dig gå
jag vet vad jag hade gjort om jag aldrig hade gått bort
"För jag fortfarande älskar dig mer än jag kan säga
Om jag hade stannat
Om du försökte ,om vi bara kunde vrida tillbaka tiden
Men jag antar att vi aldrig veta. Vi kommer aldrig få veta...

Inga kommentarer: