onsdag 22 december 2010

dan före dan..

Ledig idag och känner mig redan gladare och piggare än igår.
Två dagar kvar till julafton! de ni, känns som att det går så fort fram till jul nu
när man har blivit lite äldre, när jag var liten kunde jag gå och verkligen vänta på
julen och alla paket antar att man har växt upp. I år har jag inte behövt vänta
den kommer med stora steg och jag är orolig för allt jag inte kommer hinna.
Julklapparna ska jag slå in några ikväll och sen ska jag bara slappa, det andra
löser sig, allt löser sig.. Ska kanske ta och baka knäck med, finns inget godare
till jul.. lite för gott, haha.

Ändrat lite på bloggen med, blev bättre tycker jag men bra är inte bäst, det blir
aldrig så där jättesuperduperbra som jag har tänkt mig att det ska se ut i mitt
huvud, det blir aldrig som man tänkt sig..

Inga kommentarer: