fredag 3 december 2010

shopping!

Jag älskar min pappa och mamma!
haha, det sägs allt för sällan tycker jag, men trots allt är de
en av dom bästa personerna i världen. Fick ett par jeans, mascara,
gympa t-shirt och filmen Eclipse idag och så åt pappi och jag på Golden Thai
innan vi åkte hem oxå. Bästa föräldrarna i världen, haha allt är förlåtet.
Trots att dom ibland kan vara helt hopplösa och vill bo härute, så är det
inget som kan förändra att jag inte skulle vilja byta ut dom mot allt
guld i världen. Imon ska jag med Julia på julpyssel i Trehörna, hoppas det
blir sköj, den här helgen var så efterlängtad.. Kan knappt bära mig till jullovet..
dags att köpa julklappar snart..

Nu ska jag ha apelsintime med min mamma, haha.
Livet är bäst en kväll som denna, avslutas nog med en liten inte fullt så läskigt
skräckfilm såklart. Kanske pepparkaksbak med Julia imon, får se!

Inga kommentarer: