måndag 20 december 2010

Julklappar&Graan!

Det allra roligaste eller iaf en rolig del för mig är att slå i julklappar och
pynta granen, jag är konstig, jag vet. Men älskar att pynta och dekorera,
det kan sen bli hur det blir men kul är det!

Julgranen blev vitklädd iår med endast vita kulor och silver stjärna och glitter.
Börjar däremot tröttna på att slå in julklappar, efter ungefär fem börjar det
bli tröttsamt , känns som att det aldrig ska ta slut. Men sen när det gör det
så känns det så bra. Har tre julklappar kvar och imon är det sista skoldagen,
sen börjar det mycket efterlängtade jullovet. Jag ska njuta varje sekund av
den tiden och bara slappa, nian har varit stressig och det känns som att alla
betyg bara sänks istället för att höjas som man skulle önska. Köpte julblomma
tillsammans med amila för tydligen så var mamma och pappa klassföräldrar
som varken jag eller dom hade en aning om.. Men det gick bra för med
henne så blir inget svårt eller jobbigt, hon är bäst på alla vis, haha.
Nu tänker jag gå och lägga mig tidigt enligt mig för förmodligen sista
gången iår, jag älskar't !

Inga kommentarer: