söndag 21 november 2010

Gamla tider

En gammal bild från förr är alltid mysigt!
Både dom byxorna och tröjan är för små nu haha..
(klicka på bilden för att få större)


Kollade igenom min mycket gamla bilddagbok och fick många återblickar
inom mig. Vad jag har förändrats både på insidan och det yttre,
kanske till det bättre,kanske till det sämre. Jag tror inte att jag är
riktigt lika fokuserad på mitt utseende som då, kanske för att
mitt självförtroende var mycket mer på topp då. Fast jag känner mig
själv och vet att jag iaf tror på mig själv även idag, inte fullt så mkt.
Funderar på slingor i håret igen, mitt hår har blivit grymt mycket tjockare än innan!
shit, såg ut som att jag inte hade något hår på vissa bilder..
Jag är nöjd över mig själv och är fortfarande samma person trots att så mycket
har förändrats, ingen idé att fundera på vad som kunde ha gått annorlunda,
det förändrar ingenting. En gammal bild får mig att förstå att jag
fortfarande har kvar det där leendet och mina hopplösa tänder, haha.
Förändringarna har gjort mig till den jag är, visat vem jag kan lita på
och inte, gjort att det har blivit bra trots allt. Nu blir det parlamentet och sedan BECK.



Inga kommentarer: