lördag 27 november 2010

Lördag

Min MacBook Pro datorr, måste skryta lite, haha. Vet att ni älskar't!

Varje lördag inser man hur kort en helg är och hur lite ledigt man faktiskt får,
hur mycket tid som går åt till att göra ingenting och plugg.
Livet är så mycketmycket mer än skolan, men den tiden finns inte,
skolan blir livet vare sig man vill heller inte. Varje gång ett prov eller
inlämning är klar börjar nästa, ska hela livet vara såhär?
Bara krav och skit att ha att göra med, tar det någonsin slut?

Det lackar mot JUL också och det jag älskar vi!
Satte upp min stjärna eller vad det kallas igår och snöfallet idag
fick mig att verkligen längta.. även om jag hatar snö,is och kyla,
måste jag erkänna att det skulle bli en konstig jul utan. Det är något
visst med det där första snöfallet och den mysiga stämningen framför brasan
tillsammans med dom man älskar, finns det något härligare än skumtomtar btw!
Eller lussekattorr, gröt och pepparkakor hihi. Julen bringar lycka och jag
längtar som bara den till ledigt och massa tid till allt annat än skolan.

Inga kommentarer: