söndag 28 november 2010

viktoriagårupptidigt = huvudvärk.

Går det att skriva hur mycket som helst?
Sitter med min SO uppgift och känns som att den aldrig kommer att bli klar,
skriver på datan och det har tagit tid, ca tvåtusen ord har jag skrivit och det flyter,
bara jag visste hur jag skulle ha det, hur jag skulle skriva ner det och få det som
jag tänker mig det i huvudet.. Jag är konstig, haha. Varit en trååkig dag med
ansgars avslutning i kyrkan och sedan var det att sälja goodis och massa pynt.
Julia och Vilma var där och jullans brorsa, sålde väldigt mycket mindre i år.
Jag har börjat tänka så mycket, på allt, på framtiden, på mitt liv. Varför, varför?
Vad ska jag vara och vem ska jag bli? var ska jag bo? allt känns bara så jobbigt.
Hahah, Julia har minsann planerat allt till och med skaffat jobb och här sitter
jag utan varken jobb eller planer för framtiden.. Huvudvärk idag med, att gå upp
tidigt är inte min grej och har aldrig varit, vaknade tio minuter innan jag skulle
vara i hembygdsgårdeen. haha..'

Inga kommentarer: