lördag 20 november 2010

Inreda&fixa

Har skaffat en ny bärbar dator i mitt rum och hade
en gammal stationär innan, som jag ska ställa in i mitt
andra eller mindre rum som är en mycket stor garderob.
Tog ett gammalt bord som jag idag målade vitt,
för jag älskar vitt och att måla. Blev väl sådär, men
det passar så perfekt till mitt fönster som är
ganska litet därinne, blev rätt nöjd, får hoppas att
det blir bra sen också. Försöker göra om lite då och
då för att få en variation på tillvaron, tråkigt att
ha det likadant. Om det bara så är att byta kuddfodral.
Imorgon ska här städas och pluggas, men ikväll
latar vi oss som vanligt, det är helg för fan.

Holaveds besöket blev inte som
jag hade tänkt mig, kom inte fram till ngt jag skulle
välja mer än innan.. Köpte en påse bilar, mums


Inga kommentarer: